strategie
De weg naar omzet vergt een duidelijke inkoopstrategie. Hoe gaat u als retailer of importeur uw strategie uitvoeren om het gestelde omzetdoel te halen? Hoe borgt u deze binnen uw organisatie en zorgt u dat hij operationeel wordt? Bewandelt u al de juiste weg of moet u schakelen op de huidige strategie of binnen het concept
"Om succesvol te ondernemen, moet u eerst uw klant kennen"
Onze strategische support omvat onder meer:
- Standaard methodes en procedures opstellen.
- Projectmanagement ter ondersteuning van collectie of concept.
- Interim vervanging van inkoopmanager, inkoper, productmanager.
- Intermediair zijn tussen design, inkoop en verkoop.
- Advisering op gebied van product, prijs, presentatie en promotie van een collectie, productgroep, schappenplan of concept.
Opstellen inkoopplan. - Analyse van de werknemers op de inkoopafdeling en hun werkzaamheden. Zitten de juiste mensen (nog) op de juiste plaats.
- Informatievoorziening voor inkopers of leveranciers organiseren.