home decoration

Hoe zet je een homogeen nieuw woondeco merk in de markt?

Samen met de eigen designafdeling werden de kleuren en materialen voor de honderden producten vooraf bepaald en afgestemd zodat er een homogene, actuele collectie ontstond voor de klant met een landelijke, stoere smaak.

Hoe bepaal je welk soort artikelen je gaat verkopen binnen een nieuw woondeco merk?

De productmatrix van Casa Vivante werd onder leiding van ByMISPEL bepaald en bewaakt en bestaat uit diverse groepen van keramiek tot stationary, van textiel tot een geurlijn. De producten werden door de eigen design afdeling getekend en ingekocht in Europa én het Verre Oosten. ByMISPEL denkt en handelt op basis van collecties en concepten en is hierdoor een effectieve partner.

Hoe ontzorg je retailers met een woondeco shop-in-shop concept?

Casa Vivante is het home deco merk van Edelman B.V. Samen met marketing, het inkoopteam en design heeft ByMISPEL aan de wieg gestaan van het opzetten en uitvoeren van Casa Vivante distributie plan. Met als doel een nieuw, onderscheidend shop-in-shop woonconcept te ontwikkelen. Om hiermee bestaande en nieuwe retailers te ontzorgen en van een actuele, commerciële collectie te voorzien.