commercie
Mooie collecties en concepten bedenken en ontwikkelen is één. Maar het doel is natuurlijk om de klant tot aankoop te verleiden en de concurrentie achter u te laten. Alleen als de klant tevreden is over uw product en er het juiste gevoel bij heeft, zal hij er meer van willen kopen. Daarnaast is het zaak dat uw product de juiste verkoopprijs heeft, waarbij de bruto winstmarge zo hoog mogelijk is.
"Rendement door professionele ontzorging en invulling van het concept"
Onze commerciële support omvat onder meer:
- Concurrentieonderzoek op basis van concept, prijs, productgroep.
- Leverancierscondities analyseren en plan van aanpak maken.
- Collectie analyseren.
- Bestelproces- en voorraadniveau-analyse maken
Begeleiding van beurzen, showrooms ter ondersteuning van product en/of conceptpresentatie. - M2 analyseren in combinatie met concurrentie bezoek en hieruit productadvies geven.
- Transportschade of -breuk analyseren.
- After sales en loyaliteitscan maken.