strategie

De weg naar omzet vergt een duidelijke inkoopstrategie. Hoe gaat u als retailer of importeur uw strategie uitvoeren om het gestelde omzetdoel te halen? Hoe borgt u deze binnen uw organisatie en zorgt u dat hij operationeel wordt? Bewandelt u al de juiste weg of moet u schakelen op de huidige strategie of binnen het concept

"Om succesvol te ondernemen, moet u eerst uw klant kennen"

Onze strategische support omvat onder meer:

  • Standaard methodes en procedures opstellen.
  • Projectmanagement ter ondersteuning van collectie of concept.
  • Interim vervanging van inkoopmanager, inkoper, productmanager.
  • Intermediair zijn tussen design, inkoop en verkoop.
  • Advisering op gebied van product, prijs, presentatie en promotie van een collectie, productgroep, schappenplan of concept.
    Opstellen inkoopplan.
  • Analyse van de werknemers op de inkoopafdeling en hun werkzaamheden. Zitten de juiste mensen (nog) op de juiste plaats.
  • Informatievoorziening voor inkopers of leveranciers organiseren.
bymispel_inkoop_beleid_collectioneren_nederland_marloes_vandermispel_verre_oosten_inkoop_reis_swatches_strategie.jpg