Marloes van der Mispel, oprichter van en drijvende kracht achter ByMispel.
Marloes van der Mispel, inkoop-, retailexpert en oprichter van ByMispel voor opdrachten op project en freelance basis bij retailers en importeurs uit de non-food branche. Voor advies, analyse, begeleiding met een heldere visie en uitgebreide expertise
Marloes van der Mispel, Marloes, bymispel, inkoop, retail, expert, adviseur
50930
page-template-default,page,page-id-50930,page-child,parent-pageid-51177,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

WIE ZIJN WE?

ByMISPEL is opgericht en wordt geleid door Marloes van der Mispel. Na de HEAO Commerciële Economie verdiende zij gedurende 20 jaar haar sporen als senior inkoop- en retailexpert in het Verre Oosten en Europa voor grote opdrachtgevers als De Bijenkorf, Leen Bakker, Edelman BV, Xenos, Walra, Dinnerware & Co, Urban Nature Culture en Kwantum. Inmiddels zet zij haar expertise op projectbasis in voor retailers en importeurs uit de non-food retail.

 

“Winkels en retailkanalen geven ons energie en inspiratie”, zegt Marloes. “We werken met passie aan elk project, hebben een scherp oog voor detail en veel gevoel voor collecties. Omdat we gericht zijn op mensen, resultaten én samenwerking, stellen we ons altijd op als echte teamplayers. Daarbij gaan we uit van een heldere visie: denken in concepten en dicht bij de consument blijven. Dat vereist vaardigheden, die we vanuit onze expertise combineren.”

 

Zo weten we ons sterk te identificeren met een bedrijf/merk en voelen we de doelgroep echt aan. We zitten bovenop de (inter)nationale ontwikkelingen/trends en vertalen ze soepel naar een succesvol collectie- en marketingbeleid, met ruimte voor lokale invulling. We vinden steeds de balans tussen design en commercie, waarbij we als ‘spin in het web’ mensen respectvol motiveren. Ook staan we dicht bij klanten/collega’s, om hen door een andere bril te laten kijken, te prikkelen en aan te vullen. We zijn constant op zoek naar verbetering en bewustwording van de processen, waardoor teams efficiënter en prettiger werken en maximaal presteren.

 

Uiteindelijk opereert ByMISPEL als een natuurlijke bruggenbouwer tussen design, inkoop en verkoop. Want als deze driehoek verankerd is kun je echte commerciële collecties maken.

Marloes_van_der_Mispel_By_Mispel