De strategie - van advies, beleid, uitvoering tot analyse - bepaald het succes.
Een duidelijke strategie voor inkoop, beleid, management, werkzaamheden, advies, organisatie en werknemers bepaalt de winstgevendheid van de ondernemer of retailer. Een goede inkoopstrategie resulteert in de gestelde omzet doelen.
strategie, inkoop, beleid, analyse, procedure, management, manager
50897
page-template-default,page,page-id-50897,page-child,parent-pageid-51190,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

STRATEGIE

De weg naar omzet vergt een duidelijke inkoopstrategie. Hoe gaat u als retailer of importeur uw strategie uitvoeren om het gestelde omzetdoel te halen? Hoe borgt u deze binnen uw organisatie en zorgt u dat hij operationeel wordt? Bewandelt u al de juiste weg of moet u schakelen op de huidige strategie of binnen het concept?

SUPPORT BYMISPEL

Onze strategische support omvat onder meer:

  • Standaard methodes en procedures opstellen.
  • Projectmanagement ter ondersteuning van collectie of concept.
  • Interim vervanging van inkoopmanager, inkoper, productmanager.
  • Intermediair zijn tussen design, inkoop en verkoop.
  • Advisering op gebied van product, prijs, presentatie en promotie van een collectie, productgroep, schappenplan of concept.
  • Opstellen inkoopplan.
  • Analyse van de werknemers op de inkoopafdeling en hun werkzaamheden. Zitten de juiste mensen (nog) op de juiste plaats.
  • Informatievoorziening voor inkopers of leveranciers organiseren.