Sourcing maakt het verschil voor een collectie die aansluit bij uw klant.
Sourcing geeft mogelijkheden voor nieuwe producten, verbetering van de huidige collectie en de selectie van leveranciers. Een goede sourcing levert producten en diensten die passen bij uw vakgebied, assortiment, merk en collectie.
sourcing, productaanbod, productie, leverancier, fabrikant, merk, collectie
50835
page-template-default,page,page-id-50835,page-child,parent-pageid-51190,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

SOURCING

Is het productaanbod bepaald? Dan is het zaak om het product in het juiste land van herkomst, op het juiste moment, tegen de juiste prijs en bij de juiste leverancier te ontwikkelen en in te kopen. Ook een juiste balans in uw productieportfolio (bijv. goede balans tussen leveranciers uit het Verre Oosten en Europa) en de juiste grondstof uit het juiste land of regio zijn van belang. Daarnaast moeten nieuwe mogelijkheden binnen uw vakgebied en uw productielanden constant worden gemonitord. Zo kunt u het verschil maken ten opzichte van de concurrent.

SUPPORT BYMISPEL

Onze ‘sourcing support’ omvat onder meer:

  • Specificeren wat er precies nodig is qua productieland en product voor een bepaald merk/collectie.
  • Nieuwe leveranciers selecteren in bestaande markt/productieland en naast de huidige producenten leggen.
  • Een nieuw product gericht sourcen in land van herkomst op verzoek van de klant en dit voorbereiden.
  • Specificeren en selecteren van leveranciers of markt voor bepaald product, productgroep of collectie.
  • Leveranciersselectie (analyseren van een collectie, productgroep of concept).