Collectie en concept analyse, ontwikkelen en inkopen op het juiste moment
De collectie producten en/of concepten analyseren voor advies, ontwikkeling en inkoop bij retailers, importeurs of leveranciers.
collectie, concept, analyseren, ontwikkelen, inkopen, uitvoeren
50886
page-template-default,page,page-id-50886,page-child,parent-pageid-51190,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,vigor-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

COLLECTIE

Hoe biedt u de juiste collecties en/of concepten aan op het juiste moment, tegen de juiste prijs, met de juiste promotie en volgens de juiste kwaliteitsnormen? Dát is de constante uitdaging voor iedere retailer om ervoor te zorgen dat de eindconsument koopt. Een perfecte performance op het gebied van product- en conceptontwikkeling is dan ook een must!

SUPPORT BYMISPEL

Onze ‘collectie support’ omvat onder meer:

  • Collectie indelen op stijlgroep, prijsniveau, breedte en diepte.
  • Analyseren en adviseren bij invulling van concept, productgroep of collectie.
  • Ontwikkelen en inkopen van concept, productgroep of collectie bij retailers, importeurs of leveranciers.
  • Ontwikkelen van concept, collectie of artikellijn.
  • Uitvoeren van een assortimentsscan.
  • Intermediair zijn tussen designer en bedrijf waardoor hele ontwikkelingsstuk wordt overgenomen van het bedrijf/inkoper.
  • Createur en klankbord van creatieve afdeling.
  • Private label ontwikkeling.
  • Productontwikkeling begeleiden bij producenten.
  • Eigen label, merk of concept opzetten en produceren.